poniedziałek, 19 listopada 2012

Nowa..

Cześć wam . Jestem Caroline Malik , jak już wspomniała LoLa Nessie Night jestem tu nowa . Będę tego bloga prowadzić razem z nią . Jestem Directionerką stąd moje nazwisko Malik : ) Też jak LoLa będę opisywać moje dni , różne wpadki , wypadki , rady i oczywiście moim mottem jest " Nie zapomnij o uśmiechu " Bardzo lubię śpiewać , wprost kocham , niedługo będę kupować sobie gitarę o , której już długo marzę : D Jestem wesoła , przyjazna , śmieszna i szybko zawieram przyjaźnie . Daje się lubić : ) Również jak LoLa uwielbiam wampiry , kocham Zmierzch , Pamiętniki Wampirów , Step Up . Uuuubustwiam żelki <3
Hehehe , mam Facebooka , Twittera , Nk , Blogspota , Wp i wiele innych portali : P Caroline to moje prawdziwe imię , nie zmieniałam go w nazwie ponieważ , nie wiem czemu , ale uwielbiam to imię , po prostu mi się podoba ! Myślę tak  dlatego , że do końca życia z tym imieniem będę żyć , i uważam , że powinniśmy się przyzwyczaić i polubić swoje imię . Każde imię ma swoje plusy ; ) I też dlatego , że Zajefajnie brzmi po angielsku , a ja Anglię kocham ! " Karelajn " haha . No to o mnie chyba wystarczy : ) Powiem wam jeszcze , że pewnie dlatego mogę też z LoLą prowadzić tego bloga , bo czytam go regularnie  , jestem taka zadowolona , że jestem tu adminką : ) Troszkę obrazków z One Direction :P Kochani są wiem <3 :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz