piątek, 16 listopada 2012

Friday !!

Hej ! Tutaj wasza LoLa Nesie Night , ogromnie się cieszę ponieważ dzisiaj piątek , a ja kocham piątki ! Nie wiem jak wy , ale ja tak . I stąd moje pytanie do was . Co lubicie robić w piątek ? Piszcie w komentarzu lub na maila , a wzięło mi się to stąd , że będę dziś oglądać wieczorem film , ale na resztę weekendu nie mam pomysłu , dlatego pytam was .I  też stąd , że chcę zobaczyć czy ktoś z was jeszcze mojego bloga czyta . Nie bójcie się do jest dopiero 4 post , rozkręcam się dopiero : ) Poprzez tego bloga i tytuł chcę wam pokazać , że mogą nas spotkać różne problemy w życiu , ale i tak trzeba je pokonywać iść przed siebie i za każdym razem się uśmiechać . To bardzo pomaga , uwierzcie wiem coś o tym i to bardzo dobrze , mimo , że jest okropnie trudno  się uśmiechnąć gdy na naszej drodze stoi problem , to i tak trzeba mu pokazać , że  sobie poradzimy i uśmiechnąć się . Sama od dawna tak robię , a przynajmniej próbuję ! I to pomaga : D  To takie moje małe motto : ) Dzień minął dobrze i dosyć szybko , wiele się nie działo , dzień jak co dzień , oprócz tego , że bardzo się ucieszyłam , bo poznałam nowego kolegę , a ja lubię zawierać nowe przyjaźnie : D Ściągałam sobie wszystkie odcinki 1 sezonu Pamiętników Wampirów , koleżanka poleciła to się zobaczy czy to fajne hehe . No to kończę . Papapa , dałabym wam nutę znaczy linka , ale mi się troszkę nie chcę , słucham teraz One Direction Up All Night : ) Papap :*** Ulubiony zespół Kocham 1D <3 : D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz