wtorek, 13 listopada 2012

I’m the best !

Cześć ! Sorki , że tak późno , ale miałam dużo nauki . Wczoraj w poście pisałam , że mam dużo sprawdzianów , wszystkie jakoś poszły , oprócz tego , że pani pytała z Niemieckiego i dostałam 2 ! :( Już się nauczyłam i jutro poprawiam , ale hyyyyyy....... : D Miałam 7 lekcji , na Religii był taki przypał ! Hahaha , Best Friend rzuciła do naszej koleżanki Patrycji liścik i ksiądz to widział , okrzyczał ją , mówiąc " Co ty sobie myślisz , że ja jestem debilem i nie widzę ! " Tak się śmiałam , że myślałam , że pęknę ! Siedzę z przyjaciółką w ławce , więc widziała i słyszała jak się śmieje , i sama zaczęła  się śmiać . Hahhahaha I LOVE YOU SMILE !! Więc na lekcjach było radośnie . Jeśli chodzi o temat mojego postu czyli " I’m the best ! " to chodzi o to , że dziś pomogłam pani od historii włączyć internet , i powiedziała mi " Ty to jesteś gość " pani od Historii jest spoko X D Idę jeszcze zrobić zadania z Matematyki i Polskiego , potem posłucham Coldplay , aham..... no i jeszcze trzeba tradycyjnie jak co dzień oglądnąć bajeczka z siostrzyczką ( przyzwyczaiła się , nie mam wyboru ) i poczytać na dobranoc . Kocham ją <3 I LOVE MY SISTER <33 Ma parę latek , dokładnie 3 :** Papapa :** A tu piosenka , którą zaraz zacznę słuchać : ) :

http://www.youtube.com/watch?v=1Uw6ZkbsAH8


I jeszcze One Direction , które za chwilkę posłucham , ich kocham na pierwszym miejscu  :

http://www.youtube.com/watch?v=AbPED9bisSc



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz