niedziela, 11 listopada 2012

Hello !

Cześć ! Jestem LoLa Nessie Night i będę prowadzić tego bloga sama . Będę w nim pisać o sobie , o moich przeżyciach i o różnych rzeczach , które przyjdą mi na myśl . To na początek coś o mnie . Jestem LoLa Nessie Night oczywiście to jest mój pseudonim , mam naście lat , chodzę do gimnazjum , mam wiele koleżanek i 2 przyjaciółki  , uwielbiam muzykę , czytanie książek , oglądanie filmów , tańczenie , moją wyobraźnie , pisanie blogów i mój telefon . Zwierzęta , które najbardziej lubię to chomiki i koty  . Kocham lody i żelki . Niedługo kupię sobie nowy telefon , bo jeden mam już rok .Oprócz tego jeszcze śpiewam i tańczę . Interesują mnie książki typu fantasy np :wampiry itp . Moimi ulubionymi filmami jest : Zmierzch , Ted , Tenacious D - Kostka Przeznaczenia , i Step Up . Bardzo lubię też pływać. Ulubieni wykonawcy to One Direction , Cher Lloyd , Rihanna , Coldplay , Corey Gray i Jack Coco . Mam różny gust . No i jestem trochę zmienna w niektórych sprawach . Jestem bardzo uparta , stawiam na swoim , potrafię przyznać się do błędu i nie pozwalam żeby ktoś mnie obrażał bez powodu . No to tyle Papapa trzeba iść się jeszcze pouczyć przed poniedziałkiem : D :** Do jutra : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz