poniedziałek, 12 listopada 2012

Nigdy nie zapomnij o uśmiechu !

Hej tu LoLa ! Dzisiejszy dzień , nie był szczególny . Byliśmy z klasą na basenie , potem przyjechaliśmy do szkoły , okazało się , że za 3 dni będzie zebranie rodziców . Kaszana !!!! Mam nadzieje , że uda mi się namówić mamę żeby nie szła . Kiedy wróciłam do domu , weszłam na komputer , i widzę , że zaprosił mnie jakiś kolo o imieniu : Michał , potem spytałam czy się znamy itp itd , tak rozwineła się nasza ciekawa i żartobliwa rozmowa . Sorki , że ten post jest taki , krótki i średnio ciekawy , ale jutro pisze chyba ze 3 sprawdziany i 2 kartkówki więc nie za bardzo mam się z czego cieszyć . Ale pamiętam jedno ,  to poprawia mi bardzo humor i podbudowuję na duchu . Nigdy nie zapominam o uśmiechu : ) W tej sprawie też tak zrobię ,  uśmiechnę się , powiem , że to pikuś i na wszystko się  nauczę . Humor przy tym sam wraca , trzeba sobie tylko wmówić , że jest dobrze i tak będzie : ) O , miałam w ogóle nie pisać notki bo nie wiedziałam o czym , a tu nagle powstał mi całkiem niezły  post  Hehe . Cześć ! :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz